הוסף לעגלה

מחיר אסלות תלויות

אסלות שירותים תלויות הן פתרון המשלב בין פונקציונליות מירבית לעיצוב. כל בית, כל משרד ובכל מקום ציבורי סגור יש צורך בחדרי שירותים וכמובן באסלות והבחירה תלויה בצרכים של המשתמשים ובסוג העיצוב הרצוי. אך מהו מחיר האסלות התלויות? מה משפיע על מחירם, ואיך ניתן לבחור את המתאים לכם?

הפקטורים המשפיעים על מחירי אסלות שירותים תלויות

מחיר אסלות תלויות יכול להשתנות בהתאם לסוג החומר ממנו האסלה עשויה, המותג, הדגם, והגודל. חומרים מסוימים, כמו מתכת או פלסטיק איכותי, עשויים להוסיף למחיר. דגמים מתוחכמים יותר עשויים לכלול מאפיינים נוספים המוסיפים למחיר. ולבסוף, גודל האסלה יכול להשפיע גם הוא על המחיר, שכן אסלות גדולות יותר עשויות להיות יקרות יותר.

אסלות שירותים תלויות, בניגוד לאסלות רגילות, יכולות להיות יקרות יותר משום שהן דורשות תהליכי ייצור מורכבים יותר ומאפיינים נוספים. אסלות שירותים תלויות מאפשרות ניצול שטח טוב יותר בחדרים צפופים ושימוש נוח יותר, בעוד שאסלות רגילות בעלות מיכל המותקן על הקיר קלות יותר להתקנה אך בעלות מראה פשוט יותר ופחות יוקרתי ואלגנטי מהמראה שאסלות תלויות מציעות.

איך מחירי ההתקנה של אסלות שירותים תלויות משפיעים על המחיר הכולל

בנוסף למחיר הרכישה של האסלה, מחיר אסלות תלויות כולל גם את עלות ההתקנה. התהליך מצריך מקצוענות ומיומנות, ולכן עלות ההתקנה יכולה להיות משמעותית. על פי סוג החומר וגודל האסלה, התהליך יכול להתממש בצורה שונה ולהוביל לעלויות שונות.

מחיר אסלות שירותים תלויות משתנה לפי המותג והמודל. למשל, אסלת שירותים תלויה מבית מותג יוקרתי עשויה לעלות עד כ-2,000 ש"ח ואף יותר, בעוד שאסלה ממותג פחות יוקרתי עשויה לעלות כ500-700 ש"ח לערך. יתרה מכך, מחיר האסלה יכול להשתנות לפי החנות ממנה רוכשים אותה  ובהתאם לעלויות ההתקנה השונות.

שיקול המחיר של קניית אסלה תלויה

בעת החלטה על רכישת אסלת שירותים תלויה, חשוב לשקול את מחיר האסלה הרצויה לפני הרכישה. מחיר אסלות תלויות הוא רק אחד מבין מגבלות רבות שיש לשקול. באופן עקרוני, הבחירה שלכם צריכה להתבסס על מה שעובד הכי טוב עבורכם, בין אם זה מדובר בחומר, גודל והמותג. אנו בחברת tapdesign מציעים מגוון רחב של אסלות תלויות מבית המותגים המובילים בעולם במגוון עיצובים אלגנטיים מודרניים שיכולים להשתלב ולהוסיף לעיצוב של כל חדר שירותים. מזמינים אתכם לעבור על מגוון האסלות שלנו דרך האתר ולהנות מאסלות איכותיות ומעוצבות במחירים אטרקטיביים במיוחד

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם