הוסף לעגלה

ארון אמבטיה תלוי

ארון מקלחת תלוי

מגוון רחב של ארונות לחדר האמבטיה עלול להיות מאד מבלבל ואין זה פשוט לבחור את הארון הכי מתאים ונכון. כל לקוח שמחפש ארון צריך לבחון לעומק את המאפיינים והתכונות של מבחר ארונות וכמובן לאפיין עבור עצמו מה הוא מחפש, מה חשוב לו ועל מה הוא לא מוותר או מתפשר. המילה האחרונה בתחום העיצוב של ארונות לחדר הרחצה הוא ארון מקלחת תלוי ויש לכך מגוון סיבות פרקטיות ועיצוביות כאחד. ברגע שמקדישים את תשומת הלב והזמן וכמובן מגדירים את מסגרת התקציב שמעמידים לטובת קניית ארון אמבטיה – יהיה קל יותר לבחור את הארון הכי מתאים ונכון שישמש לאורך הרבה מאד זמן.

מה המאפיינים הייחודיים של ארון מקלחת תלוי?

מעצם שמו של סוג ארון זה אפשר להבין את הייחודיות שלו – ארון מקלחת תלוי, כלומר הוא מוברג לקיר ולא מונח על הרצפה. היתרון הוא שאפשר לנקות מתחתיו ויש אנשים שמוצאים את זה נוח מאד. מבחינת העיצוב מדובר במראה אלגנטי של ארון מרחף שאין לו רגליים והוא לא עומד על הרצפה. באופן דומה אפשר למצוא היו מזנוני טלוויזיה לסלון שגם הם תלויים והמראה האלגנטי אהוב מאד על לא מעט אנשים. ארונות האמבטיה התלויים יכולים להגיע במגוון עיצובים, צבעים ודגמים וכך אפשר להתאים את הארון לעיצוב של כלל החלל בחדר הרחצה.

למה בכלל צריך ארון אמבטיה?

אין מדובר בפריט חובה אך עבור לא מעט אנשים נוח מאד שיש בחדר האמבטיה ארון מקלחת תלוי או כל סוג אחר של ארון שניתן להניח בו מגבות נקיות, בקבוקים מלאים של סבון, שמפו או חומרי ניקוי וכך הכל נמצא בהישג יד. לארון התלוי יש את היתרונות הפונקציונליים והעיצוביים שלו ולכן הוא נחשב למועדף בקרב הרבה אנשים. יש ארון תלוי עם או בלי דלתות, בעל פינות זוויתיות או מעוגלות ובכל צבע שהלקוח רוצה.

מחפשים ארונות אמבטיה תלויים? ב- TAPDESIGN תמצאו מגוון רחב של ארונות בכל הדגמים והעיצובים שיתאימו לכל חדר רחצה ולכל עיצוב מבוקש.

תוצאות: 366
בחרת לסנן לפי: ארון אמבטיה תלוי
יצרן
HAMAT(2)
PLASSON(4)
MADGAL(58)
sebach(121)
vitra(3)
shony(3)
TapDesign(23)
CARLOS(41)
NOVO(109)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם