הוסף לעגלה

מוט פינוק

מוט פינוק למקלחת

אין כמו מקלחת טובה וחמה, כל אחד בשעה ביום שהוא אוהב להתקלח. זהו זמן פרטי ואינטימי של כל אדם עם עצמו, המים מלטפים את הגוף ושוטפים ממנו את כל מה שדבק בו מאז המקלחת הקודמת. אין כמעט אנשים שלא רואים במקלחת טובה פינוק של ממש, ניקוי לא רק של הגוף אלא גם של הנפש, המחשבות וגם קצת סידור של הראש וכל מה שמתחולל בתוכו. על מנת שהידיים תהיינה פנויות צריך להתקין מוט פינוק למקלחת שיזרים את המים בעוצמה הנכונה ובגובה הנכון וכך לא צריך להחזיר את ראש המקלחת ביד. גם מוט כזה צריך לבחור בקפידה.

סוגים שונים של מוט פינוק למקלחת

גם כאן יש כמה וכמה סוגים לבחור מתוכם. עיקר התכונות שניתן לבחור או לשים לב אליהן קשור למספר האפשרויות של מיקום ראש המקלחת, דרך ההתקנה של המוט לקיר וראש המקלחת עצמו, למרות שהוא גם ניתן לבחירה והתקנה נפרדות. יש גם דגמים ספציפיים של מוט פינוק למקלחת שיש לו מדף מובנה שמחובר אליו, עליו אפשר להניח סבון או בקבוק של שמפו. אפשר לומר שגם מוט זה, למרות השימוש הפרקטי ופונקציונלי שלו הוא עניין עיצובי שהמיקום והמראה שלו משפיעים על המראה של עיצוב חדר הרחצה ולכן צריך לבחור אותו בקפידה כך שיתאים בדיוק לשאר החלל.

החשיבות של מקלחת נוחה שיש בה הכל

כאשר המים זורמים אין זה נוח להתחיל להתעסק עם דברים אחרים שלא קשורים למקלחת עצמה. מכאן שהכל צריך להיות בתוך החלל של המקלחות או האמבטיה והמתרחץ אמור להרגיש בנוח על מנת שהמקלחת תשיג עבורו את המטרות ותאפשר לו את המנוחה הפיזית והנפשית הדרושה. מוט פינוק למקלחת מיועד גם לצרכי פינוק אבל בהחלט לא רק והמקלחת איתו יכולה להיות הרבה יותר נוחה כאשר שתי הידיים פנויות ויש היכן להשעין את ראש המקלחת.

מי שמחפש מוט פינוק לאמבטיה מוזמן לחנות TAPDESIGN ולהתרשם ממגוון רחב של כלים סניטריים וכל מה שדרוש לחדר האמבטיה – כיורים, מקלחונים וברזים.

 מוט פינוק מומלץ

מוט פינוק בהקשר של אמבטיה או מקלחת הוא המוט שמצמידים לקיר ועליו משעינים את ראש המקלחת. כך אפשר ליהנות משתי ידיים חופשיות בזמן הרחצה ולא צריך להחזיק את ראש המקלחת ביד. למה זה נחשב לפינוק? כי זמן המקלחת הוא זמן חשוב ומהותי עבור לא מעט אנשים ולפעמים זהו הזמן היחיד שיש להם עם עצמם לנשימה, עצירה של לוח הזמנים העמוס ושל הרצת מחשבות בראש. כאשר לא צריך לעייף את אחת הידיים לשם כך – יש כאן פינוק גדול. נשאלת השאלה – מה נחשב בתור מוט פינוק מומלץ? או איך בעצם צריך לבחור את מוט הפינוק?

מה נחשב בתור מוט פינוק מומלץ?

אין זה פשוט לבחור מוט פינוק מומלץ וצריך לשים לב היטב למאפיינים השונים שלו ולבחור בהתאם. חשוב לשים לב שהוא יהיה חזק ועמיד, שיש לו כמה תחנות עיגון לראש המקלחת על מנת שהוא יוכל להיות מתאים לכל בני המשפחה והגבהים המשתנים שלהם וכמובן שהוא יהיה חזק ועמיד וראש המקלחת לא יחליק ממנו עד למטה. המוט עצמו צריך להיות כזה שאפשר יהיה להתקין אותו או באמצעות קדיחה בקיר של האמבטיה או הדבקה חזקה לאריחי הקרמיקה, על פי הגובה הרצוי. חשוב לשים לגובה שבו מתקינים אותו ולהתחשב בבן משפחה גבוה במיוחד, אם יש. כך כל אחד יוכל לכוון את ראש המקלחת כרצונו.

החשיבות של מקלחת נעימה ומפנקת

כאמור, אין זה מקרי שמוט מכונה מוט פינוק. עבור הרבה אנשים המקלחת היא זמן הרוגע אחרי יום עמוס וגדוש בפעילויות, זה הזמן האינטימי שלהם עם עצמם ועם הגוף שלהם וכאן הם יכולים לחשוב, לקבל החלטות, לבחון דברים או עניינים חשובים בפרספקטיבה שונה ואחרת וכמובן שזה פינוק של מים נעימים שמלטפים את הגוף. מוט פינוק מומלץ יהיה כזה שיתרום לתחושת הנעימות של המקלחת ויהיה כיף להיכנס אליה.

בחנות TAPDESIGN תמצאו מוטות פינוק שמתאימים לכל אמבטיה או מקלחון ונוח מאד להתקין אותם על כל סוגי הקירות.

תוצאות: 93
בחרת לסנן לפי: מוט פינוק
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם