הוסף לעגלה

תקנון אתר 

האתר הינו חנות וירטואלית משמשת לרכישת מוצרים של חברת גרואה/חמת/מדגל/בלנקו/סבח על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.

השימוש באתר זה ייחשב להסכמה מצד הגולש לכל התנאים הכתובים בתקנון.

כל המבצע פעולת רכישה באתר, מצהיר - בעצם ביצועה - כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות האתר ומסכים לתחולתם על פעולת הרכישה. 

על הרוכש לקרוא תקנון זה במלואו, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

כל המוצרים הנמכרים באתר חנות מוצעים לגולשים לרכישה במחיר הנקוב.

ברכישה רשאים להשתתף בני 18 ומעלה. ההשתתפות מותנית במסירת פרטים מזהים נכונים (שם, כתובת, טלפון, וכתובת דואר אלקטרוני של הלקוח)

תנאי מוקדם לתוקף הרכישה באתר הינו אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגבייה. השלמת הרכישה תתבצע רק כאשר התקבל האישור באמצעות הדואר האלקטרוני וכמובן בכך שהמוצר זמין במלאי.

החנות מציעה לרכישה באתר מוצרים בכמויות, במחיר ובתנאים כפי שתמצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי. לחנות שמורה הזכות הבלעדית להוסיף מוצר על המוצרים המוצעים באתר ו/או לגרוע מהם מוצר, לקבוע את כמות כל מוצר שיוצא לרכישה, את אופן הרכישה ואת מחיר הרכישה.

 

באתר חנות מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. תהליך המכירה יתבצע בתנאים הבאים:

החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות את כל הפרטים אודות המוצר ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

אם לא תוכל חנות לספק את המוצר לרוכש עקב חוסר במלאי, תשיב לרוכש את הסכום ששולם על ידו, או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו ובמקרה זה, לא תהיה לרוכש כל טענה או תביעה כנגד חנות בעניין זה.

השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

 

אחריות למוצר הנרכש בחנות תינתן על ידי חברת אורגל א.ל.פ. (2007) בע"מ, החברה מתחייבת לתת אחריות מלאה למוצר חברת גרואה-גרמניה בהתאם וכפוף לתנאים הבאים:

האחריות הינה לתקופה של 7 שנים מיום הרכישה.

לחלקי פלסטיק כגון: צינורות גמישים, מזלפים, צינורות נשלפים, האחריות הינה ל-12 חודשים בלבד

האחריות הינה למתן שירות או תיקון המוצר הנובעים מפגם בייצור בלבד, והחברה מתחייבת לתקנו או להחליפו והכל על פי שיקול דעתה בלבד. 4

האחריות לא תחול במקרים הבאים:

ד.1. הפגם נובע עקב התקנה שלא בהתאם להוראות המצורפות וכמו כן על פי כללי המקצוע, או במקרה של שימוש שלא לצרכים ביתיים

ד.2. הפגם נובע משבר חיצוני, מכה, שריפה, כח עליון וכד‘.

ד.3. המוצר טופל או תוקן שלא ע“י טכנאי מוסמך שנשלח מטעם החברה.

ד.4. הפגם הינו כתוצאה מבלאי טבעי או במקרה שנגרם נזק ישיר או עקיף כלשהו עקב המוצר הפגום או בעת תיקונו/החלפתו

ד.5. המוצר טופל בחומרי ניקוי חריפים כגון: דטרגנטים, סקוטש ברייט ואחרים או בניגוד להוראות הניקוי והטיפול שנקבעו ע“י החברה והיצרן.

ד.6. הפגם נובע כתוצאה ממים מזוהמים, חול במים, אבנית, סתימות צנרת וכד‘.

האחריות תקפה כאשר:

ה.1. המוצר נרכש בארץ אצל מפיץ מורשה של החברה והותקן לשימוש אך ורק בשטח מדינת ישראל

ה.2. כתב אחריות מוצג בצמוד לחשבונית הרכישה.

 

תהליך ההרשמה וההשתתפות:

בעת ביצוע פעולת הרכישה יידרש הרכוש להכניס למערכת פרטים אישיים שלו, כגון: שמו וכתובתו, וכתובתו דואר אלקטרוני, וכן מספר וסוג כרטיס האשראי באמצעותו הוא מבקש לבצע את עסקת הרכישה. מפעילי האתר לא יהיו אחראים לטעות בביצוע עסקת הרכישה הנובעת מהכנסת פרטים שגויים או פרטים כלשהם על ידי הרוכש למערכת.

פרטי פעולת הרכישה ופרטי הרוכש ישמשו לשימושה הפנימי של חנות ולא יועברו על ידה לכל גורם אחר/צד ג', למעט העברת הפרטים לחברת האשראי לשם קבלת אישור לביצוע עסקת הרכישה. הרוכש מסכים כי פרטיו ישמרו במערכת נתוניה.

לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה וחויבה .

חיוב הרוכש בגין המוצר שרכש יבוצע באמצעות כרטיס האשראי באופן מידי לאחר רכישה, לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי.

במקרה בו חברות האשראי לא אושרה העסקה, תינתן לרוכש הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני ולפיה יידרש מבצע העסקה הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי .במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי. במקרה ורוכש לא פעל להסדרת אישור העסקה תוך שבוע ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע"י חברות האשראי, החנות תראה את העסקה כמבוטלת .

לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות לחנות באמצעות דואר אלקטרוני .

כל הודעה לרוכש תבוצע על פי הפרטים שהוכנסו למערכת, במהלך ביצוע פעולת הרכישה.

 

מדיניות ביטול הזמנה והחזרת מוצרים:

בשל שיטת המכירה הנהוגה בחנות לא ניתן לבטל או לשנות את ההצעה במהלך המכירה ולפני מועד סגירתה .

ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני .

במקרה של ביטול העסקה דמי ביטול 5% או 100 ₪ הזול מביניהם (וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן)

 

אם כבר סופק המוצר ללקוח, חלה חובת החזרת המוצר אל החנות על הלקוח .מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.

מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר כבר נשלח .

לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו ו/או הורכבו .

החנות רשאית לבטל עסקת מכירה כולה ו/או חלקה במקרים הבאים:

ז.1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר (ט.ל.ח) .

ז.2. אם תתגלה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .

ז.3. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה, טרור, נזקי טבע ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין. ומכל סיבה שאינה בשליטת החנות.

ז.4. במידה ולא תתקבל הצעה לרכישת המוצרים אשר מוצעים באתר.

הודעה על ביטול המכירה תימסר לרוכשים באמצעות דואר האלקטרוני לכתובת אשר צוינה באת ההרשמה.

במידה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, החנות רשאית לבטל את המכירה.

הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני.

 

אספקת המוצרים :

החנות תספק את המוצר הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה באת ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין אחרת וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.

החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה, טרור, נזקי טבע או כל סיבה שאינה בשליטת החברה.

לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החנות רשאית לספק את המוצרים ללקוחות למקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

בישובים המוגדרים מעבר לקו הירוק יתכנו מקרים שבהם לא יבוצעו משלוחים בהתאם למדיניות חברת המשלוחים.

לוח זמנים האספקה של המוצרים כפי שמצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים בלבד, ימים א'-ה' לא כולל שישי שבת או/ו ערבי חג וימי חג.

 

דמי משלוח:

דמי המשלוח ישולמו ע"י הרוכש בנפרד במסגרת התשלום בגין המוצר אלא אם כן צוין אחרת (לדוגמא :משלוח חינם).

הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.

מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח, אלא אם כן יצוין אחרת.

שרות ההובלה אינו כולל שרות סבלות לבית הלקוח, ההובלה הינה עד למקום הקרוב לכתובת כפי שהוקלדה באת ההרשמה .

במקרים מסוימים חנות תיצור קשר עם הלקוח לגבי מחיר עבור דמי המשלוח.

 

לרשות הלקוחות כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר ניתן לפנות לטלפון 09-7670027 או לכתובת מייל tapdesign0@gmail.com. החנות מתחייבת להשיב לפניות תוך 2 ימי עסקים.

 

אבטחת מידע ופרטיות בחנות:

החנות נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע.

העברה של מספר כרטיס האשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקנים המחמירים ביותר אך במקרים שאינם בשליטתה של חברה, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא מורשה.

החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .

החנות מתחייבת בזה שלא להעביר את פרטי הלקוחות לצד ג'.

החנות שומרת על זכותה לשנות תקנון זה, להוסיף עליו ו/או לגרוע מהוראותיו. לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך עסקת רכישה.

תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות.

החנות לא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת

 החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שיגרם לגולש או לצד שלישי, עקב שימוש באתר. למען הסר ספק, השירות באתר ניתן לשימוש כמו שהוא ולפיכך לא תהיה לרוכש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החנות בגין תכונות האתר.

במכירה סיטונאית המוצרים נבחרים במחיר סיטונאי, המחיר במכירה קבוצתית הינו קבוע וסופי . כמות הפריטים תקבע בהתאם למספר המציעים ובכל מקרה לא יותר מהכמות המוצעת ,כאשר כל הצעה זוכה ומטופלת באופן מידי .המחיר הינו כולל מע"מ במידה וחל תשלום מע"מ עפ"י כל דין, אלא אם צוין מפורשות אחרת .

 

 

no-lazy no-lazy