הוסף לעגלה

אסלות תלויות צבעוניות

אסלת שירותים תלויה היא גרסה מודרנית של האסלת המסורתית, שמעניקה מראה נקי ומסודר לחדר השירותים שלך. בנוסף למראה האסתטי, אסלות תלויות צבעוניות מספקות גם יתרונות רבים מבחינת הפונקצניוליות וניצול שטח החלל. שימוש בהן גם יכול להוסיף לעיצוב חדר השירותים וגם להיות נוח לשימוש. הן יכולות להשתלב במקומות ציבוריים, במשרדים ובבתים.

המטרות והיתרונות של אסלת שירותים תלויה

אסלות שירותים צבעוניות מציעות מראה מינימליסטי שמקנה לחדר השירותים מראה מודרני ואלגנטי. כאשר מדובר בחללים צרים, כמו חדר שירותים, כל סנטימטר מרובע חשוב, ובהודות לאסלת השירותים התלויה, חלל הרצפה משוחרר לחלוטין, מה שיכול להקל על התנועה בחדר השירותים. בנוסף, המרחק מהרצפה גם מאפשר ניקיון קל יותר – חסימת שאריות מים ואבק מהרצפה מהווה משימה קלה יותר.

איך מתקינים אסלת שירותים תלויה?

תהליך ההתקנה של אסלת שירותים תלויה דורש מיומנות מקצועית. לראשונה, יש לקבוע את מיקום האסלה. לאחר מכן, האסלה מותקנת על הקיר באמצעות ברגים מיוחדים שנועדו לספק יכולת נשיאה מירבית. מערכת המים מחוברת לאסלה, תוך התאמה לגובה המתאים. מערכת השטיפה מותקנת במסגרת שהיא חלק מהמערכת התלויה עצמה, והיא מאפשרת את ירידת המים באמצעות ידית או כפתור.

הקונספט של שירותים תלויים: עיצוב מודרני

אסלות תלויות צבעוניות משלבות בין פונקציונליות לאסתטיקה. מראה נקי, וניצול טוב יותר של השטח והאפשרות לניקוי קל מאפשרים לחדר השירותים להתאים לעיצובים מודרניים. המראה הנקי של אסלת שירותים תלויה מאפשר לה להיות חלק מכל סביבת עיצוב, מהמודרנית החדשנית ביותר ועד לסביבה הרוסטית או הנוסטלגית. כך היא יכולה לשמש בתור נקודת מוקד אסתטית מרכזית שמאפשרת ליצור חללים בעיצוב מודרני ואלגנטי יותר.

מה לקחת בחשבון בעת בחירת אסלת שירותים תלויה?

אסלות תלויות זמינות במגוון רחב של סגנונות, צורות וגדלים. בזמן בחירת אסלת שירותים תלויה, יש לקחת בחשבון את הצורך הפונקציונלי, העיצוב של החדר השירותים, וגובה התקציב. כמו כן, יש לבחון את החומר ממנו עשויה – האם היא עשויה קרמיקה, מתכת או פלסטיק.

אנו בחברת tapdesign מספקים בעבורכם מגוון רחב של אסלות תלויות צבעוניות במגוון עיצובים יוקרתיים שמציעות נוחות שימוש לצד מראה אלגנטי שיכול לתרום לעיצוב של כל חדר שירותים הן אם זה בבית או במשרד. מזמינים אתכם לעבור על מבחר האסלות דרך האתר ולהנות מאסלות איכותיות במחירים הוגנים לכל כיס

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם