הוסף לעגלה

פלסאון אסלות תלויות

מעוניינים להתקין אסלה תלויה? מחפשים אסלה איכותית?

אחד מהכלים הסניטריים הפופולריים ביותר של השנים האחרונות הוא האסלה התלויה. האסלה התלויה מגיעה עם יתרונות רבים והיא נחשבת לאלמנט עיצובי מומלץ לחדרי שירותים ומקלחת. האסלה התלויה מפנה לכם את שטח הרצפה באופן מוחלט מה שמאפשר לשמור עליה נקיה לאורך זמן. בנוסף לכך, היא אסתטית ואיכותית במיוחד ויכולה לשמש אתכם לשנים רבות. מנגנון ההתקנה של האסלה התלויה הוא מתקדם ומאפשר לשאת משקל רב בכל ישיבה על האסלה. אחד המותגים הגדולים של האסלות התלויות הוא פלסאון אסלות תלויות, המוצע לכם כאן באתר בקטלוג הכלים הסניטריים.

אסלה איכותית בעיצוב יוקרתי ומרשים

אסלה בחדר שירותים לא מחליפים כל יום ולכן אם אתם כבר עושים זאת, כדאי לכם לבחור באסלה מעוצבת שתשדרג את חדר השירותים שלכם. אחת האסלות המרשימות ביותר של המותג הישראלי פלסאון Plasson היא האסלה התלויה המגיעה במגוון רחב של עיצובים וגדלים. בשונה מאסלות מונובלוק הצמודות לרצפה, היא תמיד תגיע עם מיכל הדחה סמוי ולכן היא גם חוסכת לכם מקום בקיר מאחורי האסלה. מלבד העיצוב המרשים, זהו פתרון יעיל במיוחד לניצול נכון ואופטימלי של שטח חדר השירותים ויכול להתאים גם לחדרי שירותים קטנים וצפופים.

פתרון יעיל לשמירת הניקיון בשירותים

שמירה על חדר שירותים נקי היא פעולה הדורשת בדרך כלל מאמץ רב ומשלבת פעולות כפיפה לא אידיאליות לגב. באמצעות התקנה של מערכת פלסאון אסלות תלויות, תוכלו לנקות את חדר השירותים שלכם בקלות יתרה ולהנות מעיצוב מרשים ויוקרתי בהשקעה חד פעמית. אנחנו בהחנות TAPDESIGN מציעים לכם את האסלות התלויות היפות ביותר של המותג פלסאון במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. אם אתם לא יכולים להגיע פיזית לחנות שלנו במרכז העיר כפר סבא, תוכלו להזמין את האסלה און ליין דרך האתר ולקבל אותה עם שירותי הובלה מקצועיים עד לבית שלכם.

פלסאון אסלות תלויות בעיצובים מרהיבים!

לקבלת פרטים נוספים על המותג פלסאון אסלות תלויות, צרו איתנו קשר דרך האתר ותוכלו לקבל את כל המידע על האסלות התלויות בדגמים החדשניים ביותר שלנו. הצוות שלנו בחנות TAPDESIGN זמין עבורכם לכל שאלה או בקשה הקשורה להזמנת המוצרים שלנו באתר והוא ישמח לסייע לכם בבחירת האסלה התלויה לבית.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם