הוסף לעגלה

מיכל הדחה נמוך

איזה סוג מיכל הדחה מומלץ לשירותים?

מיכל ההדחה הוא המתקן החשוב ביותר בחדר השירותים והוא מספק את לחץ המים לשטיפת המים הנמצאים בתוך האסלה. ישנם סוגים שונים של מיכל הדחה ואם אתם רוצים מיכל הדחה חסכוני ואמין, כדאי לכם להכיר את הסוג הנפוץ – מיכל הדחה נמוך. מיכל ההדחה הנמוך משתמש בכמות קטנה יותר של מים לכל הדחה של המים באסלה ולכן הוא נחשב גם לחסכוני במיוחד. הוא יכול לחסוך עד ל-30 אחוזים של מים בהשוואה למיכל הדחה עם צינור ארוך. מלבד זאת, הוא קל יותר לניקוי, תופס פחות לכלוך ומאפשר להתקין חלונות ארוכים וגדולים יותר מעל האסלה בחדר השירותים.

היתרונות של מכלי הדחה נמוכים

למכלי ההדחה הנמוכים יש יתרונות נוספים ההופכים אותם למומלצים יותר משאר מכלי ההדחה הרגילים. מלבד חיסכון משמעותי בשימוש במים בכל הדחה, הוא רועש פחות לעומת מיכל הדחה רגילים. הסיבה – פחות זרימה של מים במתקן ההדחה ולחץ מים חזק ומהיר יותר לשטיפה זריזה של הפסולת הנמצאת בתוך האסלה. תחזוקת המתקן היא קלה יותר כי הוא נוח מאוד לניקוי והחיבור בין האסלה למיכל ההדחה הוא פחות חשוף ללכלוך. אם אתם רוצים להחליף באופן עצמאי את מיכל ההדחה, במקרה זה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה על מנת לא לעשות טעויות בחיבור ובשימוש בגומיית האטימה בתחתית מיכל ההדחה.

מחיר משתלם און ליין באתר

על מנת לחסוך את ההוצאה על מיכל הדחה נמוך חדש, יש לכם אפשרות לבחור את מיכל ההדחה המועדף עליכם מקטלוג המוצרים המופיע כאן באתר. אנחנו בחנות TAPDESIGN מייבאים מגוון רחב של מוצרים לחדרי שירותים ומקלחת ומציעים לכם את מיכל ההדחה המתקדמים ביותר הקיימים היום. מכלי ההדחה המוצעים לכם כאן באתר בנויים עם מנגנון הדחה מתקדם, איכותי ואמין המיועד לשימוש אינטנסיבי ויכול לשמש אתכם להרבה שנים קדימה.

הזמנה של מיכל הדחה נמוך

רוצים לדעת עוד פרטים על מיכל הדחה נמוך? מחפשים מיכל הדחה איכותי במחיר שפוי? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו כאן באתר של החנות TAPDESIGN. החנות שלנו ממוקמת במרכז העיר כפר סבא ומספקת שירות לאזורים נרחבים בארץ עם מיטב המוצרים והכלים הסניטריים והפלסטיים לחדרי אמבטיה ושירותים.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם