הוסף לעגלה

מיכל הדחה פלסאון

צריכים להחליף את מיכל ההדחה בשירותים?

מיכל ההדחה בחדר השירותים הוא אחד המתקנים השימושיים ביותר בבית ולכן הוא נדרש לתחלופה כל מספר שנים. שימוש אינטנסיבי במנגנון הדחת המים באופן יום יומי וחשיפה קבועה למים, יוצרים בעיות שונות הגורמות לבלאי מואץ. אחת החברות המובילות בישראל ובעולם לייצור של מיכל הדחה היא חברת פלסאון Plasson. החברה מפתחת ומייצרת מכלי הדחה מחומרי פלסטיק איכותיים כבר קרוב ל-60 שנה ברציפות ומציעה מגוון רחב של דגמים ועיצובים. אם אתם מחפשים מיכל הדחה איכותי ועמיד לשנים רבות, כדאי לכם לבחור במיכל הדחה פלסאון המוצע לכם כאן בקטלוג האתר.

מיכל הדחה גבוה או נמוך

ישנם סוגים רבים של מכלי הדחה מהמותג פלסאון הישראלי ובכדי לבחור את הדגם המתאים ביותר, יש לבדוק תחילה איזה סוג של מיכל הדחה יש לכם כעת בחדר השירותים. האם מיכל ההדחה הוא צמוד לאסלה או מחובר עם צינור ארוך? כדאי לכם לשאול את השאלות הללו לפני שאתם מזמינים מיכל הדחה לחדר השירותים. אם אתם צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני ביצוע ההזמנה, תוכלו להתקשר אלינו דרך מספר הטלפון המופיע באתר.

חיסכון במים עם מנגנון שקט

אחד הדברים החשובים ביותר במיכל הדחה הוא החסכון במים ולכן מנגנון דו כמותי קיים היום בכל מיכל הדחה פלסאון. המנגנון כולל 2 כפתורי לחיצה נוחים להורדת כמות המים הנדרשת לאחר השימוש באסלה. מנגנון ההדחה של חברת פלסאון הוא מתקדם במיוחד והוא עמיד בצורה יעילה בפני מים ואבנית. כפי שציינו מיכל הדחה לא מחליפים כל יום אלא כל מספר שנים ולכן אם אתם צריכים להחליף עכשיו מיכל הדחה, מומלץ לכם לקנות מיכל הדחה באיכות גבוהה על מנת שיחזיק לכם להרבה שנים. בקטלוג האתר תוכלו למצוא מגוון מוצרים של חברת פלסאון המשווקים על ידינו במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

הזמנה אונליין למיכל הדחה פלסאון

החלטתם להזמין מיכל הדחה פלסאון? רוצים לדעת כמה עולה מיכל הדחה חדש? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו בחנות TAPDESIGN. החנות שלנו היא אחת החנויות המובילות באזור השרון למוצרים סניטריים ופלסטיים לחדרי אמבטיה ושירותים עם מגוון עצום של מוצרים הזמינים עבורכם בהזמנה און ליין עם משלוח עד הבית.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם