הוסף לעגלה

סיפון מברונזה

מהו הסיפון של הכיור ואיזה סוג סיפון מומלץ?

הסיפון הוא חלק ממערכת הצנרת מתחת לכל כיור מטבח או שירותים בכל בית ותפקידו העיקרי הוא לשמור על הצנרת של הביוב נקיה ולמנוע ממוצקים להגיע לצנרת בדרך למעבר המים לביוב. בנוסף לכך, הסיפון מונע ממעבר של ריחות רעים וגזים ממערכת הביוב לצאת אל עבר הכיור. אחד הסיפונים האיכותיים ביותר הוא סיפון מברונזה הנחשב גם לפריט עיצובי מיוחד ויוקרתי. הברונזה היא סגסוגת של עופרת ונחושת ונחשבת למתכת מאוד עמידה בפני חלודה ועובש. ניתן למצוא מגוון גדול של סיפוני ברונזה בגדלים ודגמים שונים ולהתאים את העיצוב של הסיפון לכיור בחדר האמבטיה שלכם.

אלמנט עיצובי מושלם לחדר רחצה

השימוש באלמנטים מחומרי ברונזה בחדרי רחצה אינו חדש כלל וזהו למעשה שימוש קלאסי בחומרי גלם ממתכת לבנייה של חדרי שירותים ומקלחת הקיים שנים רבות. צבע הברונזה מעניק מראה מאוד יוקרתי קלאסי לחדרי מקלחת ושירותים בהשקעה כלכלית נמוכה יחסית. חומר הברונזה נחשב גם לקל מאוד לניקוי, מה שמאפשר לשמור על מראה הסיפון חדש ומבריק לאורך זמן מבלי להשתמש בחומרי ניקוי חזקים. אם אתם רוצים לעצב את חדר השירותים והמקלחת שלכם מחדש, או מעוניינים להוסיף אלמנט עיצוב מרשים ויוקרתי, סיפון הברונזה זה בדיוק מה שאתם צריכים.

מחיר משתלם לעיצוב חדר המקלחת

החלטתם להתקין סיפון מברונזה בחדר המקלחת? עשיתם החלטה נכונה! אנחנו בחנות TAPDESIGN מציעים לכם סיפונים העשויים מברונזה בגדלים ועיצובים שונים עם אפשרות להזמין את הסיפון טלפונית או און ליין כאן באתר. המחיר שאנחנו מציעים לכם הוא מחיר מהיבואן לצרכן ללא עלויות תיווך שיש בדרך כלל בחנויות למוצרי מקלחת ושירותים. דרך הטלפון הנייד, המחשב או הטאבלט שלכם תוכלו לבצע את ההזמנה בקלות ובמהירות ולהנות משירותי משלוח מהירים ויעילים עד לבית שלכם.

הזמנת סיפון מברונזה און ליין

להזמנה של סיפון מברונזה איכותי ובעיצוב מרשים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו כאן באתר TAPDESIGN ולבחור את הסיפון האהוב ביותר עליכם. החנות שלנו ממוקמת במרכז כפר סבא ונחשבת לאחת החנויות הוותיקות בעיר. אנחנו זמינים עבורכם גם בטלפון המופיע באתר לכל שאלה לגבי המוצרים שלנו המופיעים בקטלוג.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם