הוסף לעגלה

מקלחון חזית הזזה

היתרונות הגדולים של מקלחון חזית הזזה

מקלחון חזית הזזה הפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד בבתים רבים למעשה מקלחון חזית הזזה מציע את אותה פונקציונליות כמו מקלחון חזית קבוע אבל הוא מגיע עם בונוס נוסף של דלת הזזה שמונעת בצורה טובה יותר את התזת המים לכל עבר בעת המקלחת – ללא צורך בוילון .

נוחות שהופכת כל מקלחת למהנה יותר

כולנו אוהבים לחסוך מקום, מקלחון חזית הזזה הוא באמת אחד הפתרונות שעוזרים מאוד לחסוך מקום בחדר האמבטיה, לחדרי אמבטיה קטנים מאוד הוא פשוט מושלם ולחדרי אמבטיה גדולים קצת יותר הוא פשוט משנה את תחושת המרחב בחדר, אותה תחושה שחשובה לנו מאוד בחדר האמבטיה.

לבחור נכון זה החלק החשוב

בחירת מקלחון הייתה פעם פשוטה יותר – כי לא היו קיימות יותר מידי אפשרויות, כיום אפשר לרכוש מקלחון חזית הזזה, מקלחון חזית קבוע, מקלחון חזית קבוע ודלת ואפילו מקלחון חזית שחור – כל אחת מהאפשרויות האלה מותאמת לסוגים שונים של חדרים בהתייחסות לגודל החדר, הקרבה של המקלחון לדלת הכניסה , זוויות הקיר ועוד, הבחירה בכל אחד מהאפשרויות האלה נראית קשה אבל מוכר טוב ומקצועי שיבין את הפרטים על חדר המקלחת יכול לכוון אותך יותר טוב כלקוח לבחור את הבחירה הנכונה עבורך.

הולכים לגור בדירה בקביעות ? תבחרו מקלחון קבוע

כאשר בוחרים לגור בדירה בקביעות אפשר לבחור אחרת , כדאי מאוד לשקול להתקין מקלחון חזית קבוע ודלת אמבטיה נאה ואיכותית – כזו שתעמוד בגבורה שנים רבות מול הלחות של חדר מקלחת , אלו הם כמובן אלמנטים חשובים לכל חדר ולחדר האמבטיה הם חשובים מאוד.

רוצים לצאת מהתבנית – תכירו מקלחון שקשה לעמוד בפניו

אם אתם מחפשים לשבור קצת את הנוסחה של חדר אמבטיה רגיל, כדאי מאוד לשקול את האפשרות של מקלחון חזית שחור שבאמת נראה קצת שונה מכל שאר המקלחונים הקיימים כיום, מקלחון שחור יכול לעשות הבדל גדול במראה חדר האמבטיה. זוהי דרך מצוינת להוסיף סגנון ואישיות לחדר. הגימור השחור בחזית המקלחון יעניק לו מראה מלוטש ומודרני, הצבע יעזור גם להסתיר כתמי מים שעלולים להתרחש. בנוסף, זה יעזור לשמור על מראה נקי יותר על ידי הסתרת טביעות אצבעות או סימנים אחרים שעלולים להישאר מאחור על דלת הזכוכית , שחור הוא צבע קלאסי שבאמת משתלב בקלות עם כל עיצוב פנים של חדרי אמבטיה שונים.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם