הוסף לעגלה

איזה טוחן אשפה מומלץ?

מריבות הילדים סביב ‘מי יוריד היום את הפח’ עלו לכם לראש ושקיות אשפה מטפטפות הם סיוט שאתם רוצים לשכוח ממנו? טוחן אשפה ביתי הוא הפתרון בשבילכם. הוא מוריד דרסטית את כמות הזבל האורגני בפח ומונע ריחות דוחים וחרקים שנמשכים לריח החמצמץ. את שקיות הזבל תראו לעיתים רחוקות, ואיכות החיים במטבח שלכם תשדרג פלאים.

השאלה הנשאלת היא: איזה טוחן אשפה מומלץ לקנות? 

אין לכם צורך ללכת לאיבוד בין מאות הסוגים והדגמים הקיימים בשוק. הגעתם למקום הנכון! אצלנו בחנות האינסטלציה והכלים הסניטריים Tapdesign יעשו לכם סדר בבלגן.

טוחן אשפה אמריקאי

ההמלצה הראשונה שלנו לאיזה טוחן אשפה מומלץ היא קניית טוחן אשפה אמריקאי. למה? בגלל האחראיות, האיכות, ותוחלת החיים. אין ספק שטוחן מהסוג הזה יביא לכם רק ברכה למטבח לאורך ימים ושנים.

טוחן אשפה אבולושן 100

אורח החיים שלכם מצריך מערכת גריסה חזקה במיוחד? אתם צריכים טוחן שיצליח להתמודד ביעילות ומהירות עם כמויות גדולות או שאריות מזון ופסולת בגודל ומרקם קשה לפירוק? טוחן האשפה אבולושן 100 הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

טוחן זה הוא היחיד בישראל תוצרת INSINKERATOR ארה"ב היצרן המוביל לטוחני אשפה בעולם. בעל מנוע אינדוקציה מהפכני HEAVY DUTY ללא פחמים, שאינו דורש טיפול. הוא שקט במיוחד ויעניק לכם איכות חיים במטבח, סביבת עבודה נקייה והיגיינית לאורך כל הדרך. לטוחן מפתח שירות בלעדי לטיפול עצמי בתקלות ורשת נירוסטה מעוצבת לכיור עם חמש שנות אחראיות.

טוחן אשפה אבולושן 200

דגם נוסף שיעשה את העבודה בלי לקחת חופשה באמצע הוא טוחן אשפה אבולשון 200. הדגם הזה הוא בעל מערכת ייחודית המבטיחה חללים נקיים מפסולת ושאריות מזון עם סיום הפעולה. הוא מאובזר במנוע עוצמתי, החזק והשקט ביותר שקיים היום בשוק, בעל יכולת לטחון כל סוג של פסולת ללא מאמץ באמצעות 3 שלבי טחינה ייחודיים. כולל 5 שנות אחריות! מומלץ ביותר.

יש לכם שאלות נוספות על איזה טוחן אשפה מומלץ? אתם מתלבטים אם התשתית הבתית שלכם מתאימה ומוכנה לכך? אצלנו בחנות האינסטלציה והכלים הסניטריים Tapdesign תוכלו לקבל את מירב הייעוץ.

בנוסף, כאן באתר Tapdesign תוכלו להזמין כבר עכשיו את טוחן האשפה המועדף עליכם, או שתוכלו לפנות אלינו בטלפון 09-7670027 לכל שאלה.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם