הוסף לעגלה

מיכל הדחה סמוי לקיר בטון ובלוק

הם תלויים באוויר ויוצרים מראה אוורירי ומרשים. קל ונוח לנקות איתם את חדר השירותים והאמבטיה, והם חוסכים מקום. הם דורשים תשתית מסוימת, והתקנם עשויה להיות יקרה יותר, ובכול זאת הם צוברים תאוצה ביותר ויותר חדרי שירותים ומקלחת ישראלים. מיכל הדחה סמוי לקיר בטון ובלוק.

ממה צריך להיזהר כשמציבים מיכל הדחה סמוי לקיר בטון ובלוק?

דבר ראשון צריך לבדוק היכן עוברים קווי החשמל והמים כדי שהחשמלאי לא יפגע בהם במהלך הקדיחה. בנוסף, צריך לבדוק שההתקנה של מיכל הדחה לאסלה לא יעבור את המשקל המקסימלי המותר בין ה-300 קילו, אחרת קיימת סכנה של ממש. בנוסף, התאמה בין מיכל הדחה אסלה לבין האסלה היא קריטית. צריך לוודא שהמרחק בין הברגים עליהם מתקינים את המיכל יהיו מותאם למרחק שבין החורים המיועדים להברגה המגיעים עם האסלה. דבר חשוב נוסף הוא להקפיד שסוג הקיר אליו מוצמד מיכל ההדחה יהיה מתאים. קיר חיצוני למשל, עלול להוות בעיה. לכן חשוב לעבוד עם קבלן שיפוצים או אינסטלטור שידע לוודא זאת.

האם אצטרך לאבד חלק גדול מהחלל של חדר השירותים בשביל להתקין מיכל הדחה סמוי?

אם אתם מאלו החוששים שיאבדו את נופח חלל חדר השירותים בשביל להתקין מיכל הדחה סמוי, התשובה המשמחת היא: לא! התקנת מיכל הדחה סמוי לקיר בטון או בלוק תדרוש בין 70-75 ס"מ. בערך אותו מרחב שתופס כעת המונובלוק הרגיל שלכם.

איך אדע איזה מיכל הדחה לבחור?

כדאי תמיד לבחור מוצר שעבר בחינות ובדיקות של התקן הישראלי שמעביר את מוצריו בדיקות איכות מדוקדקות. מיכל הדחה סמוי גרואה למשל, הוא כזה. הוא מופעל באמצעות ידית או לחצן ניאגרה חיצוני, ומאופיין כבעל מנגנון ייחודי ומתקדם ונחשב כמערכת הדחה האיכותית והנמכרת ביותר. כמו כן קיים גם מיכל הדחה סמוי פלאסון שגם לו מנגנון הפעלה ייחודי ומתקדם שיאפשר לכם איכות חיים ואפס תקלות.

יש לכם שאלות נוספות על מיכל הדחה סמוי לקיר בטון או בלוק? מעוניינים לרכוש מיכל הדחה סמוי פלאסון, או מיכל הדחה סמוי גרואה? אצלנו בחנות האינסטלציה והכלים הסניטריים Tapdesign תוכלו לקבל את מירב הייעוץ. בנוסף תוכלו גם לפנות אלינו בטלפון 09-7670027 לכל שאלה.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם