הוסף לעגלה

מקלחון חזית איכותי

עיצוב מקלחונים

עיצוב המקלחונים בדורנו התפתח מאוד. כיום כמעט בכול בית ניתן למצוא מקלחון. מקלחון הוא פריט מעוצב ונוח במיוחד לחדר האמבטיה. הן מבחינת העיצוב והן בחיסכון הרב במקום שהוא מאפשר שלא נדבר על חיסכון המים והמקלחות הזריזות שניתן לבצע בו. חברות מובילות בארץ ובעולם מייצרות מקלחונים יציבים ובטוחים לשימוש, ומספקות פתרונות לכל סוגי חדרי האמבטיה. מקלחון פינתי בעל שתי דלתות במקום ארבע ינצל את המרחב בחדר האמבטיה שלכם באופן אידיאלי. מקלחון שחור המתהדר במסגרות שחורות מצדי הזכוכית, בידיות ובמקומות נוספים יהיה פריט עיצובי נפלא שייתן לכם שיק מיוחד לחדר הרחצה. מקלחון של חברת חמת בעל תו תקן ישראלי יספק מענה מושלם ואקסקלוסיבי לחדר האמבטיה שלכם והאפשרויות עוד רבות.

עיצוב חדר אמבטיה

חדר האמבטיה כבר לא מוצא חן בעינכם? אתם מעוניינים לשדרג את המראה שלו, או אפילו לשפץ את כולו מחדש? לפני שאתם רצים לחנויות לברר מחירים ואפשרויות מומלץ להתחיל בתכנון. כשאתם נותנים זמן, מחשבה ותשומת לב לפרטים הקטנים- הרווח העתידי כולו שלכם. בין יתר הפרטים שכדאי לתת עליהם את הדעת הוא בחירת מקלחון חזית איכותי ללא פשרות.

מקלחון חזית איכותי- הבחירה המובילה

אחד הדגמים הפופולריים ביותר לחדרי הרחצה הוא מקלחון חזית. מקלחון שמיועד עבור אנשים בעלי חדרי אמבטיה גדולים עם מקום רב לניצול או כאלו שאינם חובבים מקלחונים פינתיים. מקלחון זה מגיע עם אפשרויות פתיחה שונות: מקלחות הזזה, בו הדלתות נפתחות במקביל, מקלחון שתי דלתות הנפתחות במרכז, מקלחון דלת אחת, מקלחון אקורדיון לחדר אמבטיה קטן. ואם לחדר הרחצה שלכם מידות מיוחדת, תוכלו לבחור בהתאמה אישית את המקלחון המתאים לכם, המעוצב והמסוגנן לפי טעמכם.

איפה רוכשים מקלחון חזית איכותי?

אצלנו בחנות האינסטלציה והכלים הסניטריים Tapdesign תוכלו לקבל את מירב הייעוץ על רכישת מקלחון חזית איכותי. בחנות קיימים גם מקלחון פינתי, מקלחון שחור וכן מקלחון של חברת חמת בעל תו תקן ישראלי. בנוסף תוכלו להנות מעוד מבחר של מקלחונים איכותיים. הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ידע להנחות אתכם בבחירה המוצלחת ביותר עבורכם להנאתכם המלאה. האספקה שלנו היא לכל חלקי הארץ. תוכלו גם לפנות אלינו בטלפון 09-7670027 לכל שאלה.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם