הוסף לעגלה

מקלחון במידות קבועות

משפצים בשביל להשכיר? יש לכם חדר רחצה סטנדרטי ואתם זקוקים למקלחון במידות קבועות? ואולי אתם מחפשים מקלחונים עבור הצימרים שברשותכם? אצלנו, בחנותTAPDESIGN  ברזים מקלחונים וארונות אמבטיה תמצאו מקלחון במידות קבועות בקלות וללא מתחרים.

מתלבטים?

מקלחון יש רבים. ההיצע גדול והאפשרויות מרובות. המקלחון נראה קטן לעומת ייתר העצמים בחלל, אך הוא בהחלט שופך נופך עיצובי על חדר הרחצה כולו, ולכן אתם מתלבטים: מה כדאי? מקלחון חזית רגיל או אולי מקלחון חזית אטום? ואולי בעצם מקלחון חזית שחור בעל מראה יוקרתי? ומה לגבי הדלת, האם לקחת כנף או הזזה? איך אפשר לדעת איזה מקלחון יהיה המתאים ביותר?

מחליטים!

בשביל לקבל החלטה צריך לתת את הדעת על מספר פרמטרים חשובים בבחירת מקלחון במידות קבועות:

פינתי / חזיתי: בדקו את המידות המדויקות של חדר הרחצה, ובחרו מקלחון התואם את תנאי השטח. השלב השני הוא העיצוב, על טעם ועל ריח אין להתווכח אומר המשפט העממי. קלאסי/ יוקרתי/ כפרי ועוד… הכול מתקבל כל עוד תשמחו בבחירה שלכם.

זכוכית: בכול מקלחון במידות קבועות שתבחרו היא נמצאת. בדקו עם עצמיכם אם תעדיפו את המראה של מקלחון חזית אטום, השומר על צנעת הפרט בכול מצב או מקלחון רגיל בעל זכוכית שקופה. הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד שהזכוכית תעמוד בתקן הישראלי לבטיחות.

דלת כנף/ הזזה: דלת כנף קלה לניקוי והעלות שלה פחותה מאשר דלת הזזה, אך זו נותנת מראה עיצובי מרשים שאולי תעדיפו.  

רצפת המקלחון – שיפוע / אגנית: מראה שיפועי יוצר אחידות נעימה לעין, אך האגנית שומרת על המים פנימה ומונעת גלישה. מה תעדיפו? הכול תלוי בטעמכם האישי.

ישנם פרמטרים נוספים שיוכלו לעזור לכם בקבלת ההחלטה. ניתן לבחון באתר מקלחונים במבצע ולקבל עבורכם את ההחלטה המתאימה ביותר מבחינת העיצוב והמחיר. אנו מזמינים אתכם להיכנס ולהתרשם מהמבחר של מיטב היצרנים הנמצאים באתר החנות.

עבור הזמנה און ליין של מקלחון במידות קבועות, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים של החנות TAPDESIGN המופיע כאן באתר ותוכלו לבחור את סוג מקלחון במידות קבועות הדרוש לכם. בנוסף החנות מזמינה אתכם להינות ממגוון רחב של כלים סניטריים ומתקנים לחדר שירותים מהמתקדמים ביותר הקיימים היום.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם