הוסף לעגלה

מה זה אינטרפוץ

משפצים את הבית או את חדר האמבטיה? מן הסתם, אחד המונחים ששמעתם לאחרונה לא מעט הוא אינטרפוץ, אבל מה זה אינטרפוץ ואם זה לא מספיק אז מה זה אינטרפוץ 4 ד? ובכן, אינטרפוץ הוא אותו מנגנון המיועד להסית את המים במקלחת משפופרת המקלחת אל השפופרת התלויה העליונה. במקרים של חדרי אמבטיה עם אגני אמבטיה, אינטרפוץ משמש להסתת המים משפופרת המים אל ברז המילוי של אגן האמבטיה.

אבל זה רק ההסבר הכללי וככל שתעמיקו יותר בתהליך החיפוש אחר אינטרפוץ לחדר האמבטיה שלכם, תגלו שמתעוררות אצלכם עוד שאלות רבות כמו מה זה אינטרפוץ 5 דרך, או אינטרפוץ 4 דרך מה זה בדיוק אומר? בגדול, ישנם סוגים שונים של מנגנוני אינטרפוץ, הנבדלים זה מזה במנגנון הסתת המים ובאופן בו מבוצעת הפעולה על ידי המשתמש (לחיצה, סיבוב, מתג דו מצבי, אלקטרוני וכן הלאה).

אצלנו בחנות Tapdesign תוכלו למצוא את כל סוגי מנגנוני האינטרפוץ לכל חדר אמבטיה ולכל סוג של הפעלה ושימוש. רוצים כבר לבחור את האינטרפוץ שלכם? אצלנו באתר תוכלו למצוא הסברים מפורטים על כל אחד מהדגמים המוצעים על ידינו וכן תוכלו לבצע הזמנה של אינטרפוץ אונליין במשלוח מהיר עד פתח הבית. רוצים לשמוע עוד או לבצע הזמנה טלפונית? צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7670027.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם