הוסף לעגלה

בחירת מקלחונים

רוצים לשפץ את חדר האמבט ולא יודעים איזה מקלחון לבחור?

בטאפדיזיין Tapdesign עסק וותיק במכירת מקלחונים ומוצרי אינסטלציה ניתן לקבל ייעוץ ולבחור מקלחון התפור לרצונות שלכם.

הפרמטרים המשפיעים על בחירת מקלחון לחדר רחצה הם רבים ומושפעים מגודל וצורת חדר האמבטיה בנוסף לעיצוב הרצוי המותאם גם לפונקציונאליות השימוש בחדר האמבטיה.

הנתון הראשון הוא צורת המקלחון, מקלחון פינתי או מקלחון חזית, איזה דלת למקלחון כדאי לבחור? דלת שלמה או מקלחון הרמוניקה עם דלת מתקפלת? האם קיים גורם מפריע לקיבוע המקלחון לקיר או חפץ קבוע המונע אפשרות פתיחה של הדלת? במקלחון חזית האם כדאי לבחור במקלחון הזזה או מקלחון עם דלת פתיחה? בחנות טאפדיזיין Tapdesign ישמחו לעזור לכם לקבל את האופציה הכי נכונה לכם.

הנתון השני הוא צבע הפרופילים של המקלחון, כיום ניתן לשלב צירים או פרופילים במגוון צבעים המותאמים לצורכי העיצוב של חלל האמבטיה, ניתן לבחור מקלחון שחור או מקלחון צירים זהב מוברש או אמבטיון שחור גם כאן יש לחנות יתרון וניסיון לעזור לכם בבחירת הצבע הנכון של פרופיל המקלחון או צבע הצירים של המקלחון.

נתון נוסף המשפיע על בחירת המקלחון הנכון הוא כמובן הזכוכית. בעבר היו בוחרים בזכוכית שקופה או פסים או אטומה, כיום יש אופציות של צריבת הזכוכית בצורה או ציור המקנה למקלחון ולחדר האמבטיה מראה של יוקרה, בנוסף ניתן לבחור בעובי זכוכית שונה כאשר מעוניינים במקלחון עם עובי 8 מ"מ אזי נבחר במקלחון צירים.

לסיכום כיום יש מבחר גדול של מקלחוני סטאנדרט במידות קבועות ובצורות שונות כמו מקלחון פינתי ישר או מקלחון מעוגל, מקלחון הזזה חזיתי או מקלחון הזזה פינתי, מקלחון 80 ס"מ או 90 ס"מ.

היתרון של מקלחון הסטנדארט הוא במחיר הנמוך יותר מהמקלחון לפי מידה.

כמובן שניתן לחייג לחנות 09-7670027 על מנת להתייעץ לבצע הזמנה או לבקש לשלוח מודד.

החנות עובדת עם מיטב היצרנים ובראשם “חמת מקלחונים” או " מקלחוני מיטראני" כמו גם עם מקלחון פרופילון וסבח מקלחונים.

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם