הוסף לעגלה

ארון אמבטיה גדול או קטן?

האם גם היום יש צורך בארונות אמבט קטנים?

כיום בכל חדר אמבט ניתן למצוא ארון אמבט בגודל שונה המותאם לגודל האמבט ולעיצוב הכללי של חדר האמבט, הארונות האלה נוחים מאד לשימוש, פונקציונאליים המכילים נפח אחסון טוב מאד או כזה שאפשר להתאים אותו לכל צורך או דרישה. אפשר לבחור כיום בין ארונות אמבטיה קטנים או גדולים ארונות אמבטיה המותאמים לחדר רחצה גדול או שרותי אורחים, כאלה הנשענים על קיר חדר רחצה או מותקנים מעל למשטח עץ.

לפני קבלת ההחלטה על איזה סוג של ארון אמבטיה לקנות חשוב לבחון לעומק את צורך שהארון אמור לתת,האם הדגש על העיצוב? או לתת דגש על מקום האכסון? איזה דברים הוא אמור להכיל?

מומלץ למדוד את האורך והרוחב של ארון האמבט ובמידת הצורך לקבל ייעוץ מקצועי ממי שמכיר את התחום של עיצוב פנים. כך אפשר יהיה לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע למראה של ארון האמבטיה – צורה, גודל, צבע, חלוקה פנימית וכל תכונה נוספת שעשויה להשפיע על הבחירה.

עיצוב ארון אמבטיה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים ארון אמבטיה כפרי, כלומר ארון אמבטיה העשוי מסוג מסוים של עץ. אם בעבר ארונות העשויים מעץ היו פחות מתאימים לחדר הרחצה, הרי שכיום המצב שונה ואפשר לעשות בהם שימוש למרות האדים החמים ושאריות המים הניתזות מהאמבטיה. ארונות אלה משדרים חמימות, ביתיות ונעימות ולכן העיצוב הכפרי מתאים מאד לשלל חדרי רחצה. לא בכדי מדובר בעיצוב שכבר לא נחשב לטרנד אלא לאהוב ומועדף.

עיצוב של חדר האמבטיה יכול להיות בפני עצמו או להתאים לסגנון העיצוב בשאר אזורי הבית. כאשר משקיעים את המחשבה הדרושה אפשר למצוא את הקווים המקשרים בין האזורים השונים, לכאורה, וכך לא יהיה קשה להבחין שמדובר בסגנון אחיד שיש בו קשר בין החדרים.

עומדים לפני קניה של ארונות אמבטיה חדשים? ארון בגודל קטן וקומפקטי או ארון בסגנון  כפרי וגם מחיר הוגן הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן?, ארונות אמבט, אסלות, מקלחונים, מיכל סמוי, אינטרפוצים, טוחן אשפה, כיור מטבח, וגם מגוון ברזים של מיטב החברות עם שירות ואחריות מעולים תמצאו ב TAPDESIGN

לשאלות וברורים נא ליצור קשר בחנות:

ליצירת קשר לחצו כאן 09-7670027

 

או להזמין ישירות באתר: Tapdesign.co.il

 

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם