הוסף לעגלה

ברז אינטרפוץ תיקון

 

תיקון ברז אינטרפוץ

בין שיש לכם מקלחון ובין שיש לכם אגן אמבטיה בבית, יש לכם גם ברז אינטרפוץ ששולט בנתיב זרימת המים: דרך ראש המקלחת או דרך המזלף העליון, דרך ראש המקלחת או דרך ברז המילוי של אגן האמבטיה. האינטרפוץ הוא ברז חכם ויעיל עם תרומה של ממש לחוויית המקלחת שלנו והוא עושה את פעולתו באמצעות מכאניקה מאוד פשוטה. יחד עם זאת, המכאניקה הזאת יכולה לעיתים לחוות תקלות, כמו זו שאתם כנראה חווים כעת. אז האם זה כדאי בכלל לבצע תיקון ברז אינטרפוץ, או שעדיף לקנות ברז חדש? התשובה בשורות הבאות.

ליצירת קשר לחצו כאן 09-7670027

ברז אינטרפוץ תיקון עם חלקי חילוף

כדי לתקן ברז אינטרפוץ אתם צריכים מינימום של חוש טכני ואם אין לכם כזה, תוכלו להזמין הנדימן, אבל תיקון ברז אינטרפוץ הוא בהחלט אפשרי. האינטרפוץ הוא ברז שפעולתו מבוססת על גוף מתכתי אחד בעל מספר כניסות ויציאות מים ועל מתג פשוט אחד, שמחובר אליו ואחראי על הסתת זרם המים בין הכניסות והיציאות השונות. כאשר האינטרפוץ שלכם לא מתפקד כנדרש, אתם פשוט צריכים להחלי-ף את המתג. אין צורך להבין את המכאניקה הפנימית של המתג ואין צורך להחליף את כל הברז – אפשר פשוט לקנות את חלק החילוף הנדרש ולהחליף.

 ברז אינטרפוץ תיקון

איך עושים את זה?

ובכן, תיקון ברז אינטרפוץ מתחיל בסגירת אספקת המים הראשית לבית וריקון הצנרת (פתיחת אחד הברזים בבית עד שלא זורמים עוד מים). לאחר מכן, יש לפרק את מעטפת האינטרפוץ כך שניתן לראות את המנגנון הפנימי. בשלב הזה תוכלו לראות את המתג הפנימי ותוכלו גם להבריג אותו החוצה באמצעות המפתח המתאים. או אז תוכלו להזמין מתג זהה, להרכיב אותו במקום המתג התקול ולהרכיב את המעטפת החיצונית. זהו – האינטרפוץ שלכם כמו חדש ושוב תוכלו להסית את זרם המים לכל ברז שתרצו בלחיצה אחת. אחרי שאמרנו את זה, במקרה של ברז אינטרפוץ תיקון באמצעות החלפת המתג נדרש אך ורק כשהבעיה היא בתפקוד האינטרפוץ, קרי בהסתת המים. נזילות, כתמי רטיבות וכן הלאה, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אצלנו בחנות האינסטלציה והכלים הסניטריים Tapdesign תוכלו למצוא את כל מה שאי פעם תצטרכו לחדר האמבטיה ולכל מערכות האינסטלציה בבית. אצלנו תוכלו למצוא גם סדרה ארוכה של חלקי חילוף לאינטרפוץ לפי יצרן ודגם, לרבות מאריכי ברז, ערכות חיצוניות (מעטפת), ברזים פנימיים, מתגים להחלפת זרם ועוד. כאן באתר Tapdesign תוכלו להזמין את החלק הרצוי לכם כבר עכשיו, או שתוכלו לפנות אלינו בטלפון 09-7670027 בכל שאלה ועניין.

 

no-lazy no-lazy

מוצרים שצפית בהם